گفت: اشك ها چيستند؟
گفتم: اشك ها، تنفسِ روح اند
هرگاه دِلتنگى افزون شود
آدمى با چَشم هايَش، نفس مى كِشد!
پ.ن: برای تو نازنین دخترم ، زخمِ دلتنگی اَت، هر صبح سَر باز می کند، در دلِ سوخته ام•
باباش و دخترش...ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 9 دی 1402 ساعت: 18:54